Sports Tracker 2016

Avertizarea multor prieteni venea intens la sfârșitul anului 2015 (tocmai mă logodeam): ”Ai să vezi că după aceea nu mai e cum a fost…!” Adevărat au zis. Dacă în 2015 am realizat 33 de drumeții, acoperind 255 km, în anul 2016 am realizat nu mai puțin de 65 de drumeții, acoperind un total de 690 km. Sigur că cele mai multe sunt drumeții pe crestele sau văile munților. Din totalul de mai sus, 50 de plimbări sunt pe munte (493 km/ 207 h), iar restul de 15 plimbări au fost prin orașele Europei (161 km/ 70 h) – am înregistrat doar plimbările din afara țării. Cele mai lungi plimbări au fost înregistrate la Stockholm – 26 km și în Obcina Feredeului (doar eu și ea 🙂 – 23 km.

img_8551
Toată ”lauda” asta o prezint pentru a vă încuraja pe toți să ieșiți cât mai des din casă, pentru a vă bucura de oferta naturii, de sănătate, de odihnă mintală, de viețuitoare și viață, de Dumnezeu. A fost un an binecuvântat, fără probleme de sănătate sau materiale; a fost un an cu multe lucruri noi, cu evenimente deosebite, dar cu multe oportunități de a ”bate cărările”. Pentru acestea sunt recunoscător și soției care este cu mine pe mai toate potecile, ori care mă susține atunci când e vorba de a trăi/realiza ceea ce mă bucură.
Două scurte impresii de final: a. Unele trasee au fost refăcute (marcaje, indicatoare, panouri, poteci) ceea ce m-a bucurat; b. Cadrul natural este în pericol. Personal îl văd din ce în ce mai degradat, mai ”atacat” de oamenii care gândesc doar în termenii câștigului imediat. Sunetul motoarelor, drujbelor sau al puștilor de vânătoare este aproape inevitabil. Așa că, nu pregetați și bucurați-va de ceea ce avem. Învățați copiii (și oamenii, mari dacă se mai poate) să respecte și să iubească elementele naturii, cele care fac posibilă viața așa cum o cunoaștem azi!
Cărări însorite!

Lasă un răspuns

