Alb

img_9461

Mă acoperă cu alb, Doamne! Mă acoperă cu albul Tău! Ascunde-mi toate cicatricile, toate metehnele, toate asperitățile. Cu haina Ta mă îmbracă spre a-mi acoperi trecerea, oboseala, șubrezirea, urmele timpului. Mantaua albă și nouă mă va feri de frig, de vânturile reci care bat pe colinele mele, de suflarea aprigă a celui răstit și grăbit. Chiar și frumusețea mea doresc să fie ascunsă sub albul Tău, căci el mă desăvârșește. Îmbracă-mă în alb, parte cu parte, în liniște… să știm doar noi!

 

Lasă un răspuns

