Erou pentru mine

Pentru mulți am învățat să lupt,
să dovedesc curaj și să înving.
Pentru mulți, din greu lucrez la chip
și pentru mulți tânjesc să reușesc.

Părinți, prieteni, toți la grup
profesori, preoți și vecini
mă urmăresc cu ochi de lup
Sperând doar ”foarte bine” să obțin.

Dar pentru mine? Când?…
Și pentru mine ar fi bine, da,
să fiu eroul cu care să mă laud
să fiu persoana pe care s-o admir.

Să mă pot întâlni liniștit în oglindă
Și să privesc fără vreo jenă
La cine sunt, la ce-am făcut
Cu ”foarte bine” și cu ”i”uri…

Erou pentru voi am fost
și-am să mai fiu.
Dar și erou pentru mine
Vă rog, dați-mi răgaz ca să fiu!

Lasă un răspuns

