Punerea mâinilor

Pavel, încurajează pe Timotei să înflăcăreze darul căpătat prin ”punerea mâinilor mele”(2 Tim.1:6). La citirea acestui pasaj, imediat m-am întrebat: Ce daruri s-au primit acolo unde am pus eu mâna? Ce cunoștințe, ce abilități, ce putere au primit oamenii peste care într-un fel sau altul mi-am pus mâna? E o vorbă prin popor: ”unde pune el mâna…” Ce las unde pun mâna? Daruri de la Dumnezeu sau…? Mâinile noastre pot lăsa răni, cicatrici, deformări sau vindecări, eliberări, daruri pentru viață!

Pune mâna lăsând dar divin!

Lasă un răspuns

