Imponderabil

G-ul ce mă leagă de tineman-in-space

Aș vrea să-l anulez, să-l tai!

Dar cu ce? Cum să mă desprind?

 

 

Vreau să nu mă mai cari cu tine

Ci să mă lași în urmă…

Nu mă deranjează!

 

Tu, mergi! Fă-ți norma

rotocoalelor ce ți-s scrise,

Dar eu vreau să mă sustrag

Și să te privesc…

 

Te rog să nu mă mai atragi,

Să încetezi a mă grăbi spre amețeală!

 

O sabie cu lama ascuțită bine

Ar trebui să-ncerc…

Așa poate că m-aș schimba și

Mai simplă, mai sigură mi-ar fi izbânda!

 

Acum suntem țărână, amândoi

Însă eu am o șansă….a renașterii izbăvitoare!

Și timpul, și rugina, și grăbirea

De haina mea s-or scutura.

G-ule, nu mă mai lega de tine…

Lasă un răspuns

