Ploi care vindecă

Zilele bune sunt asociate cu căldura, cu soarele, cu cerul senin. Dar și zilele ploioase pot fi frumoase, bune. Azi, împreună alți trei prieteni curajoși, am făcut o plimbare prin ploaie și ne-am bucurat de ea, chiar dacă am ajuns ”murați” la mașină. Mi-am amintit și de o coborâre de pe munte(de pe Vf. Ineu până în Cârlibaba) cu o altă echipă specială. Era plăcut, deși ploua des și mărunt iar norii aduceau orizontul la numai câțiva metri distanță. Auzeam doar vântul, apa și gândurile mele. După o perioadă secetoasă, a venit și vremea ploilor, vorba mamei, să poată lumea ara. Pământul devine mai moale, mai modelabil după ploaie. Sunt ploi care vindecă! Vindecă pământul și omul…

Lasă un răspuns

