Ai examene?

Stam cu capul plecat în câteva foi, iar o colegă mă întreabă: ”Ce citești? Ai examene?” Nu, îi răspund eu aproape absent!

În timpul studenției și chiar dinainte de ea ne-am învățat să citim când avem examene…cu cât mai puține zile înainte de examen, cu atât mai bine. Prost obicei…
Dar, examene avem în fiecare zi, cele mai multe nici nu le conștientizăm, iar dacă nu citim, sunt șanse mari să le picăm, unul după altul. Restanțele încep odată cu momentul în care ai încetat să citești. Niciodată nu ești prea bătrân, prea matur, prea înțelept ca să mai arunci ochii pe o nouă carte.

Pe lângă citit, urmărind mai multe persoane (și a mea), personal am ajuns la concluzia că mai trebuie ceva. I-aș spune ”confruntarea cu sinele”. Acea confruntare obiectivă, aspră dar vindecătoare.

Atât…succes la examene!

Lasă un răspuns

