La locul meu

După o călătorie lungă, mă pregătesc să fac ultimul hop până acasă. După atâtea zile petrecute departe, pe şosele, prin oraşe, prin hoteluri, pe la neamuri, prin parcări şi vămi, ar trebui să fiu nerăbdător să calc pragul casei, să mă întind pe patul meu, să îi văd pe ai mei. Dar de data asta nu-i aşa… Nu am sentimentul că merg la locul meu. După câte am văzut şi în călătoria asta, acel dubui al „locației potrivite” s-a accentuat. Probabil că această afirmație pică rău unora, dezamăgeşte, pune pe gânduri. Dar făcând excepția câtorva oameni, puțini cei drept, cu care reuşesc să mă mai conectez, în rest, mă simt străin locului în care curând am să revin. Cu ceea ce gândesc, cu ceea ce fac, cu ce visez, cu victoriile sau cu înfrângerile mele, cu toate astea nu încap locului ce mă aşteaptă (sau nu). Am să strâng însă tare din dinți, am să accept „soarta” de a mai poposi aici şi am să încerc totuşi să fac câte un zbor, măcar aşa scurt, cât îmi permite colovia. Tot pentru tihna mea, sper să dau peste mai mulți oameni care, având gâtul mai felxibil şi ochii mai deschişi ca să poată privi mai departe, la ceea ce trebuie să devină, să devenim.

Abia aştept să ajung…acasă!

Lasă un răspuns

