I am so bored

Cu capul plecat și legănat aproape fără control, dând dovadă de o relaxare totala a mușchilor de la gât, un tânăr pășește agale, lovind fără precizie sau forță în câte un fir de plantă sau orice altceva îi iese în cale. Lumea aleargă în jurul său, șoferii claxonează pe strada aglomerată, utilajele pentru refacerea drumului lucrează zgomotos, iar el arată lumii, conștient sau nu, un mesaj scris cu litere mari, viu colorate: ”I am so bored”. Are undeva la 13-14 ani, și e deja atât de plictisit… Deși e vineri, și ar putea planifica atâtea de făcut în acest weekend, atitudinea, mai mult decât tricoul trădează plictiseală. Eu nu sunt plictisit, ci dimpotrivă dornic să fructific zilele ce-mi stau în față, dar sunt puțin supărat că nu pot acum, să fac chiar ceea ce îmi doresc, ceea ce mă eliberează… Dar nu-i nimic, am să îmi iau eu inima în dinți, și am să-mi fac de cap…

Tu ce faci în weekend? Cum stai cu plictiseala, cu timpul? Mai ai timp să trăiești, să conștientizezi că trăiești, sau măcar să te întrebi dacă trăiești?…

Weeknd plăcut 🙂

Lasă un răspuns

