Sărac sau bogat? I

Închis într-un cerc destul de restrâns de oameni, am tot trăit în ultima vreme cu impresia că sunt dintre cei săraci. Da, eram și sunt mulțumitor pentru tot ceea ce am, însă mă vedeam totuși printre cei cu puține resurse. Călătoria de azi cu trenul m-a făcut să-mi reconsider poziția. Sunt un om bogat, cu resurse mult superioare mulțimii din gară și tren.

Unde sunt de fapt? Dacă privesc spre o anumită pătură socială, mi se face milă de mine și zic ”vai”! Dacă mă uit în direcția opusă, am aceeași reacție, dar de data asta, e vai de ei… Sunt bogat sau sărac? Față de cine trebuie să mă raportez? Care ar trebui să fie etalonul?

Lasă un răspuns

