Alegere

Zilele acestea mă frământ cu o alegere. Îmi stau în faţă două variante, ambele frumoase, ambele atractive, dar numai una poate fi onorată. Orice aş alege, câştig de o parte şi pierd de altă parte. Până la urmă orice alegere înseamnă o renunţare, renunţare la cealaltă sau celelalte variante posibile. Mi-a fugit gândul la ideea de a putea alege, înainte de naştere, între mai multe variante de viaţă… Să pot alege unde să mă nasc, când, etc. Dar nu cred că se poate… Cine ştie ce aş fi ales?!

Singura persoană care înainte de a se întrupa a ales cum să trăiască, a fost Hristos. El a ales crucea, moartea, jertfa pentru ca alţii  să poată alege totuşi aici, între viaţă şi moarte, robie şi libertate. El a ales pentru noi.

Eu, încă mă gândesc în care variantă sunt mai câştigat…

Lasă un răspuns

