Îmbrățișarea lectie

Am primit astăzi o îmbrățișare! De fapt , mai multe, foarte multe, așa cum se întâmplă când am ore la clasa pregătitoare. Dar una din ele a fost lecție frumoasă și grea.

Credeam că elevul pe care azi toată ora l-am certat și pedepsit va pleca supărat și bombănind de la clasă. De cum am intrat în sală l-am luat la ochi deoarece alerga prin sală când trebuia să fie la bancă. După mustrarea asta, au urmat altele și altele, pentru că vorbea foarte mult și se plimba la fel de mult. L-am scos iar din formație și la finalul orei l-am mustrat public. Efectul? La ieșire, după salutul obișnuit, a venit în viteză la mine și fără să-mi dea timp de reacție, m-a îmbrățișat și apoi a fugit. Am rămas blocat…

Hristos spunea: ”La răutate să fiți ca niște copilași”!

Lasă un răspuns

